123seo
admin Lipiec 9, 2016 Brak komentarzy

Bycie liderem w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google jest pożądane przez wielu z nas. Nie jest to łatwa droga, ale satysfakcja z TOP1 jest ogromna. Niech żyje król! Nie zapominaj, że na twoją pozycję jest wielu chętnych którzy chcą się tam znaleźć. Walka trwa. Jak zabezpieczyć się przed utratą pierwszej pozycji?

Dotarcie na szczyt przeglądarki to połowa sukcesu. Od teraz musisz żyć w świadomości, że zwyciężyłeś w wyścigi w którym inni nadal się ścigają. Dodatkowo musisz być przygotowany na duże wyzwanie pod kątem nowych użytkowników. Dzięki tej pozycji zdobędziesz ogrom nowych klientów, czytelników czy też po prostu użytkowników internetu. Każdy użytkownik to potencjalny klient, któremu należy się taka sama obsługa. W przypadku gdy nie podejdziesz profesjonalnie do sprawy, nie będzie możliwości budowania dobrej marki.

 

W takiej sytuacji pierwsza pozycja w Google może stać się dla Ciebie przekleństwem, bo obok odnośnika do Twojej strony www zaczną pojawiać się niewybredne opinie od zawiedzionych klientów. Nie każdy biznes jest w stanie je udźwignąć.

Zanim przeskoczysz z siódmej strony wyników do pierwszej trójki, daj sobie czas. I sprawdź w praktyce, jak sobie z tym wszystkim poradzisz. Dobrym sposobem na przetestowanie siebie i zespołu jest mocna i określona w czasie kampania Google AdWords. Przebij się na szczyt z popularnymi frazami i zobacz, czy podołasz temu wyzwaniu. Jeśli tak – super! Ale jeśli coś po drodze szwankuje, postaraj się dokładnie zdiagnozować problem. Zidentyfikuj ten odcinek podróży klienta, do którego musisz się bardziej przyłożyć. Może potrzebujesz dodatkowej osoby do odbierania telefonów i odpisywania na maile, a może nie udaje Ci się na czas zrealizować już ustalonych działań? Gdy będziesz wiedział, co się dzieje, łatwiej poradzisz sobie następnym razem. W odpowiednim czasie mocniej dokręcisz śrubkę i cała maszyneria będzie funkcjonować prawidłowo. A Ty poczujesz się bezpiecznie i pewnie.

Pozycjonowanie nie jest lekiem na całe zło. Wysoka pozycja w Google pomoże Ci zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki i zasięg docierania do potencjalnych klientów. Jednak Twoim zadaniem będzie zaopiekowanie się nimi i dostarczenie konkretnej oferty dopasowanej do ich potrzeb i oczekiwań oraz zapewnienie miłych wrażeń z kontaktu z Twoją firmą.

Pamiętaj też, że pozycjonowanie to proces ciągły. Musisz cały czas dbać o to, aby Twoja strona nie spadła ze szczytu. Tak samo, jak dbasz o swoich klientów i starasz się, aby nie odeszli do konkurencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *