Google Merchant Center

Google Merchant Center jest narzędziem pozwalającym w usystematyzowany sposób przesyłać do Google informacje dotyczące oferty produktowej sklepu internetowego. Tym samym jest ważnym elementem e-commerce, wspomagającym działania mające na celu poprawę efektywności procesów sprzedażowych.

Zawsze korzystamy z innowacyjnych i skutecznych narzędzi, realizując projekty, których celem jest promocja sklepów internetowych, zwiększenie zainteresowania ofertą, stworzenie interakcji z potencjalnymi klientami. Z pomocą Google Merchant Center szybko docieramy do klientów, prezentując im pełne informacje o ofercie sklepu i konkretnych, poszukiwanych przez nich produktach.

Podejmowane przez nas kompleksowe działania oparte o narzędzie GMC to stworzenie konta i jego integracja z kontem AdWords, dostosowanie charakteru kampanii do istniejącej sytuacji, a także dokładna i konsekwentna analiza efektywności. Poprzez tak spersonalizowaną formę reklamy, zauważalny jest w sklepie internetowym większy naturalny ruch, generowany przez precyzyjnie stargetowaną grupę docelową.

Efektem stosowania przez nas narzędzia Google Merchant Center jest:

  • skuteczna promocja sklepu internetowego i jego oferty,
  • wzrost poziomu konwersji,
  • efektywność procesów sprzedażowych,
  • znaczny wzrost ROI (Return on Investment).

Doskonale znając środowisko GMC i możliwości jego integrowania z Google AdWords, a także umiejętnie wykorzystując dostępne funkcjonalności, przygotowujemy reklamy wyświetlane obok tych, generowanych z AdWords, jak i w naturalnych wynikach wyszukiwania. Reklamy, będące odpowiedzią na konkretne zapytania klientów, wyświetlane są na pierwszych stronach wyników wyszukiwania.

Znajdujące się w ofercie sklepu produkty dodajemy do Google Merchant Center w celu:

  • tworzenia reklam typu PLA’s – stanowiących listę produktów,
  • prowadzenia działań w oparciu o remarketing dynamiczny,
  • korzystania z możliwości porównywarki produktów Google Shopping,
  • bazowania na wewnętrznej wyszukiwarce dedykowanej dla sklepów internetowych.

W ramach naszych usług oferujemy:

  • pomoc przy tworzeniu i konfigurowaniu konta Google Merchant Center,
  • pomoc w integracji konta GMC z kontem AdWords,
  • merytoryczne i techniczne wsparcie w przygotowaniu i przesłaniu pliku danych lub API z ofertą produktową sklepu,
  • doradztwo w zakresie wdrożenia zaawansowanego kodu remarketingowego, umożliwiającego korzystanie z remarketingu dynamicznego,stworzenie i optymalizację kampanii reklamowych typu PLA’s i remarketingu dynamicznego,
  • konsulting merytoryczny i techniczny w zakresie pomiaru efektywności wyżej wymienionych kampanii w oparciu o Google Analytics.

Oczekiwane korzyści to:

  • dotarcie z ofertą do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej zainteresowanej ofertą sklepu,
  • większy ruch na stronie, przekładający się na wzrost sprzedaży oferowanych produktów,
  • pozyskanie danych dotyczących zachowań i preferencji użytkowników odwiedzających sklep,
  • promocja sklepu i produktów z możliwością stałego analizowania efektywności,
  • możliwość precyzyjnego dostosowania kampanii do specyfiki sklepu i sytuacji.
gmc