Badania i analizy

Skuteczność działań z zakresu Search Engine Marketing to nie tylko praktykowane techniki i metody, to również szereg badań mających ułatwić precyzyjne planowanie, opracowywanie i realizowanie strategii. Nie wystarczy też przeprowadzenie standardowych analiz zapewniających podstawowe dane, konieczne stają się badania wielowymiarowe przy użyciu zróżnicowanych narzędzi statystycznych i analitycznych.

Ważną częścią prac związanych z realizacją projektu jest rzetelna analiza, dzięki której możliwe staje się przygotowanie optymalnego i spójnego planu działań, a także konsekwentna i prawidłowa jego realizacja. Dlatego zawsze, obok zasadniczych działań mających na celu promocję w wyszukiwarkach, zajmujemy się badaniami, które pozwalają nam nie tylko właściwie ukierunkować prace, ale też stale ulepszać stosowane metody i techniki.

Dynamicznie zmieniający się rynek i środowisko Internetu rodzi konieczność ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań, które składają się na skuteczną strategię dostosowaną do indywidualnych potrzeb Klientów i wymogów rynku oraz branży. Z doświadczenia wiemy, jak ważny jest monitoring sytuacji i szybkie reagowanie na pojawiające się zmiany. Dlatego zawsze wykonujemy profesjonalne badania i analizy, dzięki którym opracowaliśmy efektywne techniki i stworzyliśmy wiele autorskich narzędzi.

Analiza użyteczności strony

Wiemy, jak ważne jest, by strona posiadała przyjazny interfejs, była intuicyjna w nawigacji i zawierała prawidłowo rozmieszczony content. Dlatego wykonujemy profesjonalną i kompleksową analizę użyteczności przy użyciu specjalistycznych narzędzi, które dostarczają dane potrzebne do identyfikacji ewentualnych nieprawidłowości występujących w obrębie witryny. Testowaniu poddajemy każdy aspekt związany z użytecznością, po czym przeprowadzamy optymalizację zgodnie z uzyskanymi wynikami. Efektem jest produkt idealny, zapewniający komfort użytkowania strony i skuteczność działań promocyjnych.

Strona zoptymalizowana przez nas zgodnie z zasadami użyteczności zapewnia naszym Klientom większą liczbę użytkowników, którzy dłużej na niej pozostają i chętniej powracają. Rosnąca ilość wejść przekłada się na większą konwersję i większe procesy sprzedażowe.

Mierzenie konwersji

Wzrost konwersji to poprawa efektów sprzedażowych. Bazując na doświadczeniu zdobytym dzięki wielu zrealizowanym kampaniom, analizujemy sklepy internetowe z uwzględnieniem kluczowych wskaźników efektywności. Przeprowadzając badania, korzystamy z dostępnych narzędzi analitycznych i statystycznych, ale też wielu rozwiązań autorskich. Uzyskane dane poddajemy szczegółowej weryfikacji, a na podstawie ostatecznych wyników przeprowadzamy optymalizację i określamy cele.

Naszym klientom zawsze proponujemy najlepsze rozwiązania w zakresie optymalizacji sklepu internetowego, sposobów pozyskiwania użytkowników, aktywizacji porzuconych koszyków, poprawy efektywności procesów sprzedażowych.

Systemy statystyczne

Realizowane projekty zawsze dokładnie monitorujemy przy użyciu systemów statystycznych i narzędzi analitycznych. Pozyskiwane na bieżąco wyniki są dla nas podstawą do optymalizacji i wprowadzania ulepszeń, zwiększających efektywność promocji w wyszukiwarkach. Wśród wykorzystywanych przez nas systemów są Google Analytics i narzędzia open source typu PIWIK i AwStats, a także zestaw autorskich narzędzi badawczych.

Dla naszych klientów tworzymy dodatkowe funkcje analityczne wdrażane w serwisach i sklepach internetowych, umożliwiające pozyskiwanie dodatkowych danych. Dzięki temu jesteśmy w stanie na bieżąco kontrolować sytuację i wprowadzać modyfikacje odpowiadające specyfice serwisu oraz branży.

Nasze sukcesy

Fraza Strona WWW Pozycja
malarstwo cybulska-wilkon.pl 2
szkoła tańca rzeszów ag-studio.rzeszow.pl 1
ubezpieczenia rzeszów carlo24.pl 1
beton rzeszów styrobudbetoniarnie.pl 1
odzyskiwanie danych rzeszów kamlegit.pl 2

Nasi klienci